• (Android/iOS) Pou kupong

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Pou ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Pou IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kupong ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Pou 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hvorfor kan jeg ikke lagre det nå. Jeg vil åpne pou i den nye telefonen min, men når jeg lagrer den, sier den bare "server opptatt, prøv senere" Jeg prøver nå i flere uker og ingen fremgang skjer.

    Pou er et av mine barndoms mobilspill, og når jeg spiller det på den nye telefonen min virker bildehastigheten treg og det gjør meg virkelig sint over den langsomme bildefrekvensen, vær så snill å fikse det

    Pou Holding AS, Kristiansand S, Kristiansand

    Dette skremte meg, da jeg visste hva folk gjør med noen barn som spiller spill i disse dager, jeg lurte på om dette er en av de som ser på/lytter på barn mens de spiller. Jeg kjedet meg og lette etter et dumt spill å spille og så dette, så jeg bryr meg om spillet mitt, og plutselig spør det om dette spillet kan spille inn stemmen min! Jeg vet ikke om det er noe å snakke med, men dette skremte meg og jeg slettet spillet med en gang.

    Så morsomt men litt dårlig etter oppdateringen,men bra.

    Dere må laste den ned, heter willpouturner :-)

    Kart over Ua Pou i Marquesas Islands - Agoda

    How to download Pou on iPhone and iPad for free - YouTube

    Bra spill, spesielt strandvolleyen i den... Jeg vil ha flere spill, så jeg hadde redusert en stjerne og det er ikke noe indisk flagg i skapene, så jeg har redusert en annen stjerne. Ellers er det veldig bra spill

    Bra app kan gi folk venner men siste oppdateringa lagga spille så mye at jeg må avinstalere det synd det hvor en bra app :'(

    Pou Казуальные tlon

    Kjempe bra jeg klarer ikke å stoppe

    Noen ganger fint og spille andre ganger blir det kjedelig. Noen ganger er det fint å spille, men andre ganger er det kjedelig.......

    Dette spillet var morsomt den gang, men nå er det kjedelig. Det at vi får en liten sum penger når du spiller minispill og kjøper ting er dyrt. Jeg forlot dette spillet og slettet kontoen min fordi det er ubrukelig og irriterende å la dette spillet låse opp gjenstander til nivå 30... Det er dumt..

    først var det gøy, men så er det kjedelige dere trenger å oppdatere eller gjøre noe spennende

    For det første likte jeg det fordi det var gøy. Men nå, hvis du spiller det, vil du kjede deg. Jeg

    det går ikke ann å laste ned men jeg har jeg sett på nettbrett og så jeg vet egentlig hvordan det er og det er derfor det er morsomt

    Den er helt grei, men ikke noe og skryte av.

    Vær så snill å fikse skatebrettspillet jeg får ikke langhoppene perfekte og det får meg til å ville drepe denne telefonen alt jeg vil er nostalgi

    Jeg er på nivå 24

    Pou er bra for man kan leke med den og den er søt.

    Jhfhh Ghdhhjf samme tid som første gang i Storbritannia og yt av et øyeblikk og bare registrer deg på India-fora for oppdateringen den andre dagen og natten for å huske navnet på showet blokkerte informasjonskilder på veien for å få det beste Lykke til med den nyeste versjonen av følgende tekst meg denne oppføringen

    Supert

    Jeg elsker virkelig dette spillet! Jeg har spilt dette spillet i årevis, jeg er 12, men jeg spiller det fortsatt! Men det er en feil. Jeg setter en bakgrunn med punktmønster. Da jeg byttet til et annet rom, er bakgrunnsswitching-animasjonen fortsatt der. Kan du fikse det? (Beklager at engelsken min er forferdelig)

    Det spiller er kult

    Stor plass Jeg syntes at dere som har lagd pou at det ikke skal bruke så stor plass...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :