• (iOS) Burger Shop 2 више новца хацк

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Burger Shop 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Burger Shop 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ више новца хацк ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Burger Shop 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ова игра је веома заразна. Волим сву различиту храну коју можете да послужите купцима, као што су супе, палачинке, бифтек, сендвичи са пилетином и троструки чизбургери, али морате бити брзи пре него што оду у бесу.

    Burger Shop 2 Kasual rkrj

    Волим продавницу хамбургера јер је тако забавно доставити храну особи коју траже понекад се изгубим, али дајем све од себе .... Волим продавницу хамбургера

    досадило ми је, али свеједно је било добро

    Ох! Боже, толико волим ову игру, хм, немам речи да кажем о овој апликацији ко је прочитао моју стопу, такође преузимаш ову игру, то је тако забавна игра

    Некада је волела ову игру, никада раније није тражила новац, али сада тражи не може да игра више од 2 или 3 ресторана.

    Ова игра је тако тешка, али имате више смешне или луде

    Ова игра захтева од вас да направите стратегију за управљање временом и ефикасном услугом како бисте добили високе резултате од купаца. Добар начин да проведете време!!

    Пволи игра суперббб Волим је

    Досадна игра Мрзим ову игру

    Није ни добро ни лоше, мислим да муштерија даје више времена нама

    За многе огласе (95 процената гледа оглас, 5 процената игра игру!

    Волео бих да. ако бисте направили продавницу хамбургера број 3. већ сам победио првог и другог. ове игре су сјајне

    да будем искрен, одрастао сам играјући ову игру, и сада сам видео да је ова игра још увек доступна и да се доста побољшала (на основу информација које сам прочитао), па сам покушао да је поново инсталирам и још увек могу сети се како сам уживао у овој игри када сам био дете. Желим да се захвалим програмерима ове апликације. надам се да ће ова игра више експлодирати и надам се да ће је многи људи инсталирати :> (извините што сам мало емотиван)

    Тешко је преузети

    Моје искуство је да и ја желим да кувам

    Тако лоша игра и графика тако лоша, жао ми је


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :